نویان هانی من

سلام پسر خوشگلم تولد 120 سالگیت انشالله . مهر ماه هر سال تولد شما که 18 مهری و یاسان خاله که 14 مهره و بابا سعید که 1 مهره هست . چون امسال تولدت مقارن با تاسوعا و عاشورا میشد خاله الهه 8 مهر یه تولد خودمونی گرفت برای بابا سعید و شما و یاسان اینم چند تا عکس : غزل دختر خاله سمیه که 27 شهریور تولدش بو نویان هانی من...ادامه مطلب
ما را در سایت نویان هانی من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 20:06

توی آذر ماه تولد خاله الهام و بابا حمید هست که به فاصله چند روز هست ولی همیشه باهم می گیریم تولدتون مبارک باشه ادامه مطلب : و اما روز بعدش با باباجون سه تایی رفتیم شام تولد هتل فردوسی اینم عکساش اینم قیافه ای متفاوت در آرایشگاه از آقا نویان رفتی با بابا ارایشگاه و موهاتو به قول خودت خروسی زدی .   نویان هانی من...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 337 تاريخ : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 12:55

پسر گلم که الان که راجع بهش صحبت میکنیم ترم 4 زبان هستی اینم چند تا عکس از جشن امتحان پایان ترم و با تشکر از معلم مهربونتون [موضوع : ] نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1395ساعت 9:07 توسط مامان جون نویان| | نویان هانی من...ادامه مطلب
ما را در سایت نویان هانی من دنبال می کنید

برچسب : کلاس زبان ونک,کلاس زبان ولنجک,کلاس زبان وزیر ولنجک, نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 12:55

پسر خوشگلم تولدت مبارک عزیز دلم خیلی دیر اومدم نه ببخشید.  پسر گلم پس از روزها وقفه دوباره اومدم تا خاطراتت رو برات بنویسم. اواخر شهریور بود که به عروسی یکی از اقوام رفتیم و چون بابا حمید باهامون نبود اومدی قسمت خانمها و چند تا عکس هم با یاسان و هلیا و فاطمه انداختی. یه عکس با مزه هم با یاسان داشتی که اونم برات میزارم عزیزم تا وقتی میبینی کلی بخندی. ادامه مطلب : بعد از این عروسی رفتیم مسافرت سمت اردبیل میدونی که بابا سعید اونجا یه خونه داره رفتیم تا چند روزی اونجا خوش باشیم برای تفریح اونجا که بودیم رفتیم دریاچه شورابیل قایق پدالی سوار شدیم کلی کیف کردیم ولی فکر کنم اولش میترسیدی اینم نمایی از دریاچه شورابیل پایان تابستان 1395 نویان هانی من...ادامه مطلب

برچسب : شهریور ماه و نوری زاد,5 شهریور ماه و مریخ,ویژگی ماه شهریور, نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 14:50

سلام پسر خوشگلم تولد 120 سالگیت انشالله . مهر ماه هر سال تولد شما که 18 مهری و یاسان خاله که 14 مهره و بابا سعید که 1 مهره هست . چون امسال تولدت مقارن با تاسوعا و عاشورا میشد خاله الهه 8 مهر یه تولد خودمونی گرفت برای بابا سعید و شما و یاسان اینم چند تا عکس : غزل دختر خاله سمیه که 27 شهریور تولدش بود خونه خاله الهه دعوت بود و ما هم برای اون کادو گرفتیم و یه شمع تا اون هم کیک رو فوت کنه بگم ها غزل هم برای شما کادو خریده بود دوتا ماشن کنترلی قشنگ . بابا حمید هم بازار رفته بود و برای شما یه تانک قشنگ که تیر انداز هم هست با سلیقه خودت خریده بود.   نویان هانی من...ادامه مطلب
ما را در سایت نویان هانی من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 416 تاريخ : دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 14:49

پسر گلم این روزها مامان حال خوبی نداشت بخاطر اتفاقاتی که بعد از این مسافرت افتاد و خودت هم در جریانی پسر گلم ولی حالا هستم تا یه سری از عکسهای گذشته رو برات بزارم.. رفتیم سفر شمال تو آبان که ای کاش نمیرفتیم ولی گذشته ها گذشته ....   ادامه مطلب : یه دلفین مرده رو آب با خودش به لبه ساحل آورده بود که اینم عکسشه با خاله جون سوار ماشین شنی شدی   نویان هانی من...ادامه مطلب

برچسب : مسافرت شمال در شهریور,مسافرت شمال در ماه رمضان,مسافرت شمال در زمستان, نویسنده : 2noyanfelfeli1 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 14:49